7 september 2013

SGP-stand op verkoping Adullam

Op de Adullam-verkoping, die afgelopen zaterdag op het parkeerterrein van de Oud Gereformeerde Gemeente in Alblasserdam werd gehouden, was ook de SGP-fractie aanwezig. Een geheel oranje kraam was niet te missen voor de voorbijgangers. Ook hier was weer een mooi ontmoetingsmoment met de achterban, waarbij ideeën voor het in aankomende verkiezingsprogramma konden worden uitgewisseld.

De opbrengst van de markt gaat naar stichting Adullam, die zich inzet voor gehandicaptenzorg. De kinderen konden zaterdag, na aankoop van een spelletjeskaart, meerijden in een legerauto, boogschieten, sjoelen en meer. Op het jaarlijkse evenement waren ondermeer de volgende artikelen te koop: kaas, noten, bloemen, fotokaarten, fruit, speelgoed, brood en banket, snoep, hoeden en nog veel meer.

Bij de SGP-kraam konden bezoekers meedoen aan de prijsvraag die speciaal voor deze verkoping was uitgeschreven. Over enkele weken zal de winnaar van deze prijsvraag worden bekendgemaakt.