16 februari 2022

Livestream avond SGP 2 maart

ALBLASSERDAM – SGP Alblasserdam organiseert woensdagavond 2 maart 2022 een livestream avond.

Tijdens deze avond gaat de top 5 van de kandidatenlijst van SGP Alblasserdam in gesprek over de vijf speerpunten: vóór een dorps karakter, vóór een duurzame leefomgeving, vóór goede zorg, vóór een veilig Alblasserdam en vóór een gezond ondernemersklimaat.

Steeds is een kandidaat in gesprek met een deskundige op het terrein van de hierboven genoemde speerpunten. De gastsprekers van deze avond zijn: Tiede van Bockel namens de Historische Vereniging West-Alblasserwaard, werktuigbouwkundig ingenieur Kees Boodt, Kees Brinkman van Stichting SchuldHulpMaatje en Arjan Verloop, directeur van Verloop drukkerij.

Verder is er een muzikaal intermezzo dat verzorgd wordt door een aantal jongeren vanuit de Grote kerk, wordt er een stemadvies gegeven door een bekende Alblasserdammer en is er een Kahoot quiz.

Lijsttrekker Jaco Brand: ‘Het belooft een mooie avond te worden, voor jong en oud. Noteer deze alvast in uw agenda.’

Klik hier om naar de livestream te gaan

Werkt de button niet? Kijk dan ook via deze link: klik hier